Despre MediaShop
Mediashop Holding GmbH s-a înființat în octombrie 1999 iar în aprilie 2001 a început campania publicitară prin diferite posturi de televiziune. Momentan, 60 de persoane lucrează cu deosebită atenție ca dumneavoastră să fiți satisfăcut, atât de produsele cât și de serviciile noastre. Nevoile și cerințele dumneavoastră sunt întoadeauna o prioritate pentru noi, de aceea angajații noștri sunt aleși cu grijă, de un personal calificat, în așa fel încât calitatea serviciilor să fie la un nivel înalt de profesionalism și promtitudine.
Call center
Selectarea angajatilor:
- Interviu
- Assessmentcenter
- Teste de comunicare si cunoastere PC
Cursuri pentru angajati:
- Cursuri de comunicare prin telefon si lingvistica
- proiecte speciale
- Traininguri adecvate
- cursuri lingvistice speciale
Vertificarea calitatii
- Monitorizarea sistematica a agentilor
- Verificare si training a abilitatilor lingvistice
- Monitorizarea sistematica a statutului ON-LINE si a calitatii prestarii serviciilor
- Apeluri test
- Obiective calitative
- Training si Coaching cu grupul Ad Sidera Group
Structura companiei
Management:
Call Center Management:
- Call Center Manager
- HR Manager
- Callcoordinator
- Call Center Agents
Produkt Management:
- Termen de livrare , verificarea calitatii
Back Office:
- Relatii cu clientii
Administration
Technik
Pentru informații, sugestii sau reclamații, ne puteți contacta la numărul de telefon: 031.8114.000 sau prin e-mail: [email protected]
Echipa MEDIASHOP HOLDING GmbH este mereu la dispoziția dumneavoastră!