Vă putem ajuta?

 

Sediu

MEDIASHOP TV
Adresa: OP nr. 2 CP nr. 2 Oradea, jud. Bihor, Cod postal 410670

 

 

Acceserea online a manualeror de utilizare:

Manuale de Utilizare în limba română

 

 

Telefoane

Preluarea comenzii: 031.811.4033
Relatii cu clientii: 031.8114.000

 

Adresa de e-mail

Contact: [email protected]

 

Întrebări frecvente
 

Clubul clienţilor fideli
COMANDA

VALIDAREA CUPONULUI
PLATA
LIVRARE LIVRARE ȘI RETUR

Clubul clienţilor fideli

1. Care sunt beneficiile participării la Clubul de Fidelitate?
Clubul clienţilor fideli

Clubul Clienţilor vine cu multe beneficii: acum la fiecare înregistrare nouă vă oferim un cadou de 320 lei sub formă de cupoane. Puteți utiliza toate aceste cupoane pentru viitoarele comenzi.

În plus, indiferent ce comandați, vă oferim livrare gratuită la domiciliu timp de 1 an și o garanție extinsă de 30 de zile pentru returnarea banilor!

Avem promoții speciale pentru Dvs. și puteți cumpăra cele mai populare produse ale noastre la un preț redus, de fidelitate. Nu în ultimul rând, oferim servicii clienți prioritari pentru toți membrii noștrii de client fidel!

2. Cât costă un abonament de fidelitate și pentru cât timp este valabil?
Clubul clienţilor fideli

Abonamentul costă 119 lei pentru un an. În schimb, vă vom oferi un card de plastic personal, pe care îl puteți folosi pentru a obține reduceri în magazinul noastru online și prin telefon. Împreună cu card, veți primi vouchere cadou în valoare de 320 lei.

3. Merită un abonament de fidelitate?
Clubul clienţilor fideli

Absolut. Ați putea economisi mult mai mult în timpul calității de membru. Reducerile de fidelitate sunt disponibile la aproape toate produsele noastre populare și vă puteți bucura de reduceri suplimentare alături de cupoanele care vin împreună cu cardul. Cu această oportunitate veți economisi mai mult.

4. Unde pot folosi cardul și cupoanele?
Clubul clienţilor fideli

Acceptăm cardul dumneavoastră și cupoanele în magazinul nostru online sau prin telefon. Colegii noștrii vă stau la dispoziție să obțineți cele mai bune oferte.

5. Cum îmi pot accesa contul personal?
Clubul clienţilor fideli

Pe pagina de Clubul Clienţilor fideli din magazinul nostru online, veți avea nevoie mai întâi de numărul de 8 cifre al cardului, apoi de adresa de e-mail (dacă achiziționați online, adresa de e-mail pe care o furnizați va fi atribuită cardului dumneavoastră). Dacă v-ați comandat cardul prin telefon, veți putea atribui o adresă de e-mail la abonamentului dvs. atunci când vă veți conecta pentru prima dată, după ce introduceți codul de identificare din 8 cifre, pe care o puteți utiliza pentru a vă conecta ulterior. Odată ce v-ați autentificat în contul dumneavoastră, toate reducerile vor fi activate.

6. În cazul în care comand pentru prima dată, ce reduceri sunt disponibile dacă cumpăr cardul?
Clubul clienţilor fideli

În cazul în care commanda Dvs. conține un card de fidelitate, veți beneficia insatant de prețurile reduse și livrarea gratuită. După care, vă puteți bucura de reduceri timp de 365 zile de la primirea pachetului.

7. Cum pot cumpăra un Card de Fidelitate?
Clubul clienţilor fideli

Puteți adăuga pur și simplu cardul în coșul de cumpărături de pe această pagină și continuați cumpărăturile. Produsele pe care le-ați selectat vor fi adăugate în coșul de cumpărături la un preț redus, cu condiția ca acesta să aibă un preț de fidelitate. Dacă adăugați mai întâi un produs în coșul de cumpărături, aveți posibilitate să comandați cardul înainte de a finaliza comanda. Reducerile vor fi aplicate și în acest caz.

8. Abonamentul meu de 1 an se apropie de sfârșit, ce pot face?
Clubul clienţilor fideli

Vă mulțumim pentru încrederea acordată și ne bucurăm sunteți membru al Clubului nostru. Dacă vă autentificați în contul dvs. personal de pe această pagină, puteți vedea câte zile mai aveți până la expirarea reducerilor. Vă încurajăm să vă reînnoiți calitatea de membru înainte de expirarea acestuia. Veți găsi un buton dedicat "reînnoire" în contul dumneavoastră. Folosiți această funcție, înainte de a expira. Dacă vă prelungiți abonamentul al clubului clienților fideli, de la data de expirare se va prelungi cu încă 365 de zile.

COMANDĂ

1. Care este procedeul de cumpărare?
Comandă

Selectați produsul dorit, daţi clic pe butonul „Comandă” și acesta va fi adăugat în coș. Desigur, produsul rămâne în coș în timpul navigării ulterioare, până la finalizarea comenzii.

Daţi clic pe pictograma coș din colțul din dreapta sus pentru a vedea produsele din coș. Pentru a elimina unul, pur și simplu daţi clic pe pictograma „Coș de gunoi”. Dacă produsul (produsele) pe care doriți să îl comandați se află în coșul de cumpărături și ați verificat conținutul acestuia, puteți continua cu butonul „Mergeți la plată”. (Dacă doriți să valorificați un cod de cupon, îl puteți valida înainte de a apăsa butonul „Mergeți la plată”.

Introduceți codul cuponului în câmpul corespunzător și activaţi reducerea dând clic pe butonul „Validați cuponul”. După introducerea datelor, puteți selecta modul de preluare, care se poate face acasă sau la Oficiul Poştal. După finalizarea comenzii, primiţi o confirmare pe adresa dumneavoastră de e-mail cu detaliile și suma totală a comenzii.

2. Pot modifica sau anula comanda mea?
Comandă

Dacă doriți să modificați sau să anulați comanda deja lansată (trimisă) și confirmată, vă rugăm să trimiteți o cerere prin e-mail ([email protected]), sau să contactați serviciul Relaţii Clienți prin telefon la +40 318 114 000 care modifică sau anulează comanda dumneavoastră.

3. Produsul pe care doresc să îl cumpăr nu este pe stoc. Ce pot face?
Comandă

Uneori este posibil să avem și lipsă temporară pe stoc. În acest caz, pe fişa produsului, în loc de „DISPONIBIL”, este trecut TERMENUL DE LIVRARE PRECONIZAT. Bineânţeles că şi în acest caz puteţi lansa comanda, în acest fel nu pierdeţi preţul actual. După ce produsul a intrat în depozit, vă puteţi aştepta ca între 1 – 5 zile să primiţi coletul.

4. Dacă doresc să mă înregistrez în Clubul Clienţilor Fideli, cum procedez?
Comandă

Puteţi comanda Cardul de Fidelitate pe web: https://www.mediashoptv.ro

5. Sunt deja client fidel, cum pot valida reducerile?
Comandă

Pe web: https://www.mediashop.ro puteţi valida reducerile după ce introduceţi cele 8 cifre ale Cardului dumneavoastră de Fidelitate

6. Ce garanție se aplică produsului meu?
Comandă

Perioada de garanție este de 2 ani pentru toate produsele.*

* pentru mai multe detalii vă rugăm luați legătura cu Serviciul Relaţii Clienţi.

Faceți click aici pentru a descărca CERTIFICATUL DE GARANŢIE.

7. Am alte întrebări despre produse, pe cine pot contacta?
Comandă

Serviciul Relaţii Clienţi vă stă la dispoziţie la adresa de e-mail: [email protected] şi/sau la numărul de telefon: +40 318 114 000

VALIDAREA CUPONULUI

1. Cum pot folosi cupoanele primite?
Validarea cuponul

Înainte de a finaliza comanda (PLĂTESC), vă stă la dispoziţie un câmp în care introduceţi codul cuponului, apoi daţi clic pe butonul VALIDARE CUPON. Puteți folosi doar un singur cupon la o comandă, deoarece aceste reduceri nu pot fi cumulate.

PLATA

1. Ce opțiuni de plată pot alege?
Plata

În prezent, plata produselor achiziționate din magazinul nostru web se poate face în următoarele moduri:

  • Ramburs la curier, când ridicați coletul, în numerar
  • Cu card bancar VISA sau MasterCard

LIVRARE ȘI RETUR

1. Produsul este pe stoc, când primesc coletul?
Livrare

În acest caz, în depozit se pregăteşte coletul dumneavoastră imediat după ce aţi finalizat comanda, şi, în situaţii optime, îl predă firmei de curierat în următoarea zi lucrătoare. În general, partenerul nostru firma de curierat GLS, livrează coletul în termen de 2-3 zle lucrătoare. Pe scurt, comanda dumneavoastră este livrată în termen de 1-5 zile lucrătoare.

2. Cât costă livrarea?
Livrare

În cazul comenzilor de peste 200 LEI livrarea este GRATUITĂ. Pentru comenzile care nu ating valoarea limită de livrare gratuită (până la 200 LEI), percepem o taxă de livrare de 25 LEI.

3. Unde îmi pot urmări coletul?
Livrare

După predarea coletului partenerului nostru de livrare, vă puteți urmări comanda cunoscând numărul coletului. pe site-ul:
https://gls-group.eu/RO/ro/home

4. Coletul este incomplet, care este rezolvarea?
Livrare

În acest caz vă rugăm să sesizaţi de urgenţă acest lucru serviciului Relaţii Clienţi (la adresa de e-mail: [email protected] sau la numărul de telefon: +40 318 114 000). Aveți la dispoziţie maxim 30 de zile de la preluarea coletului, după care, din păcate, nu îl vom putea administra.

5. Aș dori să returnez produsul, care este procedeul?
Retur

În termen de 14 zile de la primire (în termen de 30 de zile, în cazul posesorilor Cardului de Fidelitate), puteţi returna produsul NUMAI prin Poşta Română, COLET SIMPLU (fără valoare) cu CONFIRMARE DE PRIMIRE pe adresa de corespondenţă: O.P. nr.2, C.P. nr. 2, Localitate: Oradea, Judeţ: Bihor, Cod Poştal 410670.

Dacă returnaţi coletul în alt mod şi nu aşa cum este specificat mai sus, coletul se reântoarce la dumneavoastră pe cheltuiala dumneavoastră, deoarece firma noastră nu are posibilitatea de a prelua coletul.

La returnarea coletului este obligatoriu:

  • Conținutul complet al coletului, produsul să nu fie folosit (dacă ați primit un cadou pentru produs, vă rugăm să îl returnați)
  • Trebuie să completaţi SCRISOAREA DE ÎNSOŢIRE care se găseşte ÎN PARTEA DE JOS A FACTURII (indicaţi opţiunile: schimbarea produsului, returnarea contravalorii produsului)
  • În cazul în care nu mai aveţi factura, trebuie să să scrieţi de mână o scrisoare care trebuie să conţină: numele, prenumele, adresa dumneavoastră, data exactă când aţi preluat coletul, detaliile de facturare


Returnarea contravalorii produsului:
În cazul în care aveţi cont bancar, contravaloarea produsului se virează în contul bancar (pe care trebuie să îl notaţi în rubrica corespunzătoare din scrisoarea de însoţire). În absența unui număr de cont bancar, suma va fi trimisă prin poștă pe numele persoanei care a făcut comanda la adresa de facturare.

―  Pentru siguranța dvs.  ―
✔ Garanție de sfatisfacție    ✔ Protecția datelor   ✔ Conexiune SSL securizată
© MediaShop România. All rights reserved.   
SAL  SOL