Termeni și condiții generale

Aici puteți descărca versiunea actuală a Termenilor și condițiilor generale și a informațiilor privind dreptul de retragere ca document PDF.

 

Condiții contractuale generale: Ofertant:Mediashop GmbH RO 32948394 adresa de corespondenţă OP nr 2 CP nr 2 Oradea, Jud.Bihor, Cod postal 410670 Tel: 0318.114.000 [email protected]


Contractul se încheie între MediaShop GmbH şi client.


Obiectul contractului: Vânzarea si cumpărarea produselor comercializate de MediaShop GmbH, în baza unui contract încheiat la distanță. MediaShop GmbH, după înregistrarea comenzii, livrează marfa comandată de către client. În cazul în care MediaShop GmbH. va constata probleme legate de ofertă, prețul oricărui produs sau în legătură cu livrarea acestuia, după înregistrarea comenzii, firma va notifica imediat clientul asupra acestei probleme. Clientul poate confirma în urma acestei notificări intenția de cumpărare cu modificarea condițiilor, sau poate renunța la cumpărare, fără nicio obligație viitoare. În alte cazuri MediaShop GmbH poate să renunțe la contract.


Încheierea contractului: În caz de realizare a acordului de voinţă, contractul privind livrarea produsului oferit este încheiat de client cu MediaShop GmbH, fără a fi necesară o altă declarație sau manifestare de voință în acest sens din partea societații. Clientul renunță la o eventuală declarație de acceptare.
MediaShop GmbH va comunica clientului acceptarea ofertei de încheiere a unui contract în caz de comandă verbală prin telefon, în caz de comandă prin e-mail la adresa de e-mail indicată de client, sau cel târziu odată cu livrarea produsului. Contractul se declară executat prin plata integrală a prețului produsului, a taxelor și cheltuielilor aferente. Clientul are dreptul de a returna produsul (prin poşta româna cu modalitatea colet simplu cu confirmare de primire) în termen de 14 zile lucrătoare (sâmbăta şi duminica, precum şi zilele de sărbătoare legală nu se consideră zile lucrătoare) fără invocarea unui anumit motiv, (adresa de returnare: OP nr. 2 CP nr. 2 Oradea, Jud. Bihor, RO32948394. Cod postal 410670) către MediaShop GmbH, caz în care vor fi îndeplinite următoarele condiții: produsul să nu fie deteriorat sau vizibil folosit şi cheltuielile poştale de returnare să fie achitate. În cazul în care aceste condiții nu sunt respectate, firma îşi asumă dreptul de a returna o valoare mai mică decât prețul cu care clientul a achiziţionat produsul. Excepție fac produsele consumabile, pentru acest tip de produse restituirea contravalorii se face numai în cazul în care produsele sunt returnate sigilate. Termenul de renunțare începe în cazul unui contract de livrare în ziua preluării produsului de către client. Pentru respectarea termenului, produsul trebuie returnat în timp util prin anexarea unei cereri / unui formular privind cererea de rambursare a prețului.


În cazul în care „Clientul nu a solicitat o notificare/mutare/refuzare cu privire la rambursarea banilor„ iar banii se reîntorc la Companie, din valoarea totală se va scădea următoarea tranzacţie.


Riscurile returnării vor fi preluate de către client, care este obligat să dovedească returnarea (confirmare de primire). În cazul în care clientul a returnat marfa cu respectarea termenului şi a condițiilor stabilite, MediaShop GmbH se obligă să restituie preţul de achiziționare în termen de 14 zile lucrătoare de la notificarea returnării.


Retragerea: Mediashop GmbH are dreptul de retragere înainte de livrarea produsului comandat, în cazul în care produsul este epuizat din stoc după comandă, nu există suficient stoc disponibil pentru a îndeplini comanda și acest lucru este valabil cel puțin 15 zile calendaristice de la data comenzii. Mediashop GmbH își exercită dreptul de retragere notificând consumatorului retragerea prin poștă, e-mail, mesaj text sau printr-un apel telefonic înregistrat. Consumatorul, în cazul retragerii a MediashopGmbH, nu are dreptul la nicio compensație, despăgubire sau alte plăți.


Prețul: Clientul poate să achite prețul (contravaloarea) indicat de MediaShop GmbH exclusiv în lei. Prețurile valabile sunt cele care figurează în spotul publicitar difuzat în ziua comenzii. Plata se efectuează prin ramburs sau anticipat. În cazul în care clientul va returna produsul, MediaShop GmbH va achita numai prețul de achiziționare (exceptând cazul în care livrarea se face la altă adresă și exceptând cazul în care produsul este defect, când se vor achita și cheltuielile de transport). Prețul indicat în publicitatea TV, difuzat în ziua comenzii, sau care figurează pe site-ul internet al firmei include și TVA. Taxa de servicii suplimentare – în publicitate sub denumirea de taxă de livrare – cuprinde, cheltuielile poştale, asigurarea şi alte cheltuieli administrative. Taxa de ambalare reprezintă cheltuieli privind pregătirea produsului pentru transport, împachetarea în carton de protecție pentru un transport în siguranță şi cheltuielile administrative. Taxa de ambalare diferă în funcție de produs, de aceea aceasta va fi adusă la cunoştința clientului numai la efectuarea comenzii. Pe factură figurează pe lângă prețul net şi aceste taxe plus TVA aplicată pe sumele respective.
În cazul în care totalul comenzii este mai mare de 2600 RON, comanda este considerată de mare valoare. Firma noastră emite o factură pe care o trimite pe adresa de e-mail dată de clientul care face comanda. După ce firma noastră a primit suma totală livrează produsul/produsele la timp. În cazul acestor comenzi, firma noastră nu acceptă plata la livrarea produsului/produselor, aceste comenzi vor fi livrate numai cu plata anticipată.
În acest caz, la lansarea comenzii, cumpărătorul trimite automat un e-mail cu privire la intenţia de a cumpăra. Firma noastră informează printr-un feedback (confirmare) pe e-mail că a fost recepționată comanda lansată de cumpărător în sistem.
În cazul în care confirmarea nu este primită de către client cel târziu în termen de 48 de ore de la trimiterea comenzii, clientul este absolvit de obligaţia plății.
Odată cu comanda electronică lansată pe internet şi Confirmarea (feedback) automată pe care o primeşte clientul, se încheie Contractul dintre cumpărător şi Firma MediaShop.
Ne străduim să sunăm înapoi fiecare client care a lansat o comadă electronică. Înregistrarea datelor exacte sunt necesare şi inevitabile, deoarece pe baza acestora putem identifica comenzile şi determina valoarea reducerilor aplicabile.
MediaShop GmbH își rezervă dreptul să perceapă o taxă de procesare pentru comenzile care sunt achitate de către client prin plată cu ramburs.


Valabilitate, garanție: MediaShop GmbH îsi asumă răspunderea că produsul care face obiectul contractului este conform cu caracteristicile indicate în oferta societății la data expedierii şi nu prezintă lipsuri sau defecte, care ar scădea valoarea produsului sau ar împiedica utilizarea acestuia conform destinației sale.
În cazul în care livrarea este incompletă – în baza notificării din partea clientului - MediaShop GmbH va recurge neîntârziat la o livrare complementară. În alte cazuri firma MediaShop GmbH are dreptul să efectueze repararea produsului care prezintă defecte sau să schimbe produsul. În cazul în care repararea este fără succes şi nu s-a făcut schimbarea produsului, clientul are dreptul la reducerea prețului de achizițonare sau la renunțarea la contract.
MediaShop GmbH răspunde pentru parametrii produselor indicate în publicitate și pe internet, care au fost garantate sau asigurate în mod expres (de ex. MediaShop GmbH nu garantează culoarea produsului care apare în publicitate și pe internet). Nu ne asumăm răspunderea pentru defecțiuni sau deficiențe care rezultă din utilizarea necorespunzătoare a produsului de către client, sau din cauza suprasolicitării produsului şi nu ne asumăm răspunderea pentru piesele care se uzează în timp. Clientul este obligat ca în termen de cel mult 8 zile de la preluarea produsului să verifice dacă livrarea a fost completă şi să anunțe neîntârziat orice lipsă sau defecțiune. Defectele ascunse depistate în limita termenului de valabilitate şi de garanție trebuie reclamate cât mai repede posibil. Se vor lua în considerare reclamaţiile făcute în două luni de la depistarea defectului. Termenul de garanție pentru produsele comercializate este de 24 luni, clientul având dreptul de a ridica pretenții în baza garanției de la data preluării produsului. Condițiile de garanție vor fi menționate în certificatul de garanție. În cazul în care defectul se va depista în termen de 6 luni de la livrare, se prezumă până la dovada contrară că defectul a existat deja la preluare, exceptând cazul în care acest defect este incompatibil cu natura produsului sau cu caracteristicile acestuia. MediaShop GmbH poate să demonstreze pe baza unei expertize că defectul a apărut după livrare (de ex. ca urmare a utilizării necorespunzătoare a produsului de către client). În cazul în care clientul va depista defectul peste termenul limita de 6 luni după livrare, el va fi obligat să demonstreze – prin prezentarea unei expertize – existența defectului la data livrării. În cazul executării greşite, clientul poate să solicite, în primul rând – la alegere – repararea sau schimbarea produsului, cu excepția cazului în care îndeplinirea pretenției de garanție alese este imposibilă sau dacă îndeplinirea acestei pretenții ar genera costuri suplimentare mult mai mari decât cele pentru îndeplinirea primei pretenții. În cazul în care clientul nu are dreptul nici la schimbarea, nici la repararea produsului sau dacă MediaShop GmbH nu se angajează la schimbare sau reparare, sau dacă societatea nu poate să-si îndeplineasca aceste obligații, clientul - la alegere – poate să opteze pentru reducerea prețului, sau să renunțe la contract.
MediaShop GmbH respectă dreptul clientului la garanţia legală de conformitate, livrând, în acest sens, produse conforme cu cele comandate.
MediaShop GmbH va efectua repararea sau înlocuirea produselor defecte în termen de 15 zile calendaristice de la data la care clientul, după caz, i-a adus la cunoştinţă lipsa de conformitate a produsului, sau a predat produsul vânzătorului sau persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare - primire.
În cazul defectelor minore nu se admite renunțarea la contract.
În cazurile reglementate de lege MediaShop GmbH va trebui să elibereze un certificat de garanție pentru produs.
Produsele care fac parte din alte categorii au garanții stabilite pentru fiecare produs în parte. Produsele defectate în termenul de garanţie legală de conformitate, atunci când nu pot fi reparate sau când durata cumulată de nefuncţionare din cauza deficienţelor apărute în termenul de garanţie legală de conformitate depăşeşte 10% din valoarea acestuia, la cererea clientului, vor fi înlocuite de vânzător sau acesta va restitui clientului contravaloarea produsului respectiv.
Timpul de nefuncţionare din cauza lipsei de conformitate apărute în cadrul termenului de garanţie prelungeşte termenul de garanţie legală de conformitate și, dacă există, termenul garanției comerciale şi curge, după caz, din momentul la care a fost adusă la cunoștința vânzătorului lipsa de conformitate aprodusului sau din momentul prezentării produsului la vânzător/unitatea service până la aducerea produsului în stare de utilizare normală şi respectiv al notificării în scris în vederea ridicării produsului sau predării efective a produsului către client.

 

Legea aplicabilă: Legea aplicabilă contractului dintre MediaShop GmbH si clienţi este legea română, în special Codul Civil si reglementările în cauză.
În cazul reclamațiilor înaintate de clienți privind calitatea produsului se vor aplica regulamentele europene și naționale privind protecția consumatorului, respectiv Ordonanţă de urgenţă nr. 140 din 28 decembrie 2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri și Ordonanţă de urgenţă nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative.


Altele: Locul de livrare şi locul efectuării plății este MediaShop GmbH, RO32948394, adresa: OP nr. 2 CP nr. 2 Oradea, Jud.Bihor, Cod postal 410670. În cazul în care o parte din termenii şi condițiile prezentului contract sunt sau devin invalide, valabilitatea celorlalte prevederi ale contractului rămân obligatorii. Orice prevederi echivoce vor fi înlocuite cu alte prevederi în acest caz, care, din punct de vedere financiar, vor fi pe cât posibil apropiate față de cele agreate.

 

Cadouri
La produsele drept cadouri ne rezervăm dreptul ca acestea să fie livrate în limita stocului disponibil, iar în caz de stoc epuizat, cadoul respectiv va fi înlocuit cu alt cadou de aceeași contravaloare.


Valabilitatea prezentelor condiții contractuale generale
Prin plasarea comenzii, prin orice modalitate posibilă, clientul consimte la acceptarea prevederilor prezentelor condiții contractuale, declară că le-a luat la cunoștință, le-a înțeles, este de acord cu ele și își asumă toate obligațiile care decurg din prevederile acesteia.


Informaţii şi reclamaţii
Tel.:318-114000

―  Pentru siguranța dvs.  ―
✔ Garanție de sfatisfacție    ✔ Protecția datelor   ✔ Conexiune SSL securizată
© MediaShop România. All rights reserved.   
SAL  SOL